10.30857/2786-5398.2023.6

ОПУБЛІКОВАНО: 22.11.2023

6, 2023

ЗМІСТ

МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ

Батченко Л. В., Штулер І. Ю., Баула О. В.

Соціальна відповідальність інклюзивної освіти закладів вищої освіти в умовах військового конфлікту

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.1

Ганущак-Єфіменко Л. М., Галавська Л. Є., Арабулі С. І.

Професійне здоров’я викладача як основа благополуччя ефективної педагогічної діяльності та запорука розвитку соціальної відповідальності закладу вищої освіти в умовах війни

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.2

Десятнюк О. М., Крисоватий А. І., Птащенко О. В.

Розвиток фінансового інструментарію бізнесу в умовах цифрової інклюзії

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.3

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ

Балюк Ю. С.

Методичне забезпечення формування стратегії розвитку експортно-імпортної діяльності підприємств

DOI10.30857/2786-5398.2023.6.4

Буяк Л. А.

Сучасні тенденції та основні теоретичні підходи до цифрової трансформації агробізнесу

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.5

Гавкалова Н. Л.

Технологічні трансформації агропромислового сектору національної економіки в контексті переходу до смарт технологій

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.6

Жигалкевич Ж. М., Романовська В. В.

Особливості формування політики просування на міжнародних ринках

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.7

Карпик Я. М., Імнадзе І. Н.

Глобальний високотехнологічний ринок: діяльність транснаціональних корпорацій та цифровізація

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.8

Крисоватий І. А.

Особливості розвитку урбаністики: цифровізація та трансформаційні зміни

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.9

Ольшанська О. В., Пузирьова П. В., Шевченко О. О.

Туристична індустрія України у повоєнний період: ключові напрями відновлення та чинники впливу в європейському векторі розвитку

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.10

Олешко А. А., Чернаєнко Д. В.

Теоретичні основи розбудови SMART-міст україни в трансформаційній економіці

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.11

Семененко І. М., Сєрєбряк К. І., Бурко Я. В.

Партисипативність процесів відновлення і розвитку громад України

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.12

Титикало В. С.

Інноваційні передумови формування стратегії розвитку бренду компанії

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.13

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ

Бунда О. М., Матюха М. М.

Цифровізація системи бухгалтерського обліку підприємства

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.14

Войтенко О. А., Жигалкевич Ж. М.

Маркетингові дослідження виведення нового товару на ринок сільськогосподарської продукції

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.15

Ганущак-Єфіменко Л. М., Арабулі С. І., Фастовець Н. В., Баула О. В.

Особливості формування вітчизняної моделі корпоративної соціальної відповідальності у закладах вищої освіти

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.16

Ганущак Р. М., Маргасова В. Г.

Інноваційні стратегії розвитку бізнесу в умовах повоєнного відновлення економіки України

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.17

Городянська Л. В.

Відтворення економічних ресурсів підприємства в інноваційному процесі

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.18

Мосумова А. К. кизи, Пурей Є. Ю.

Ефективність бізнесу в умовах цифровізації: маркетинговий аспект

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.19

Семенюк О. А., Семенюк Л. Л.

Туристичні дестинації: стратегії розвитку та реклами

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.20

Терещенко С. І., Євтушенко А. М.

Логістичний ланцюг постачання: управління та оптимізація

DOI: 10.30857/2786-5398.2023.6.21