4(137)2019
ЗМІСТ
МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ
Власюк Т. М.
Оцінювання кадрового забезпечення системи освіти: регіональний аспект
8–21
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
Іванова З. О.
22–28
Орлова-Курилова О. В.
Понятійно-категоріальний зміст інноваційного підприємництва з позицій еволюції економічної думки
29–38
Семеног А. Ю.
Екосистеми цифрових платформ як фактор трансформації бізнесу в умовах цифрової економіки
39–50
Скиба М. В.
Стан та основні тенденції фінансування інноваційної діяльності в Україні впродовж 2015–2018 років
51–65
Хаджинов І. В.
Інструменти міжнародного маркетингу для просування високотехнологічної продукції
66–72
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ
Коноваленко А. С.
Концептуальні підходи до визначення сутності поняття «маркетинговий механізм»
73–82
Мельник О. В.
Теоретико-змістовна площина взаємозв’язку категорії капіталізації підприємства
83–94
Мягких І. М., Шкода М. С., Пересипко О. М.
Удосконалення стратегічного управління ціновою політикою підприємства
95–103
Тутова А. С.
Інструменти економічного стимулювання топ-менеджерів
104–111