ОПУБЛІКОВАНО: 25.06.2025
ЗМІСТ
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
Дубіна М. І.
10.30857/2786-5398.2025.3.1
Могила І.-Л. А.
10.30857/2786-5398.2025.3.2
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ
Гольдич О. О., Шульгіна Л. М.
Еволюція сучасних інструментів маркетингу та роль штучного інтелекту
10.30857/2786-5398.2025.3.3
Костя С. Б.
Сучасні підходи до формування маркетингової інвестиційної політики компанії в умовах цифровізації
10.30857/2786-5398.2025.3.4
Кубанов Р. А., Макатьора Д. А., Михалко А. О., Яковенко М. К.
10.30857/2786-5398.2025.3.5
Негода С. Ф.
Формування кластерної моделі бізнесу на маркетингових засадах
10.30857/2786-5398.2025.3.6
Скороходов І. М., Євсейцева О. С., Шіковець К. О.
Теоретичні основи механізму управління клієнтським досвідом
10.30857/2786-5398.2025.3.7
Хмара М. П.
Вплив застосування штучного інтелекту на оптимізацію логістики та управління складами
10.30857/2786-5398.2025.3.8