10.30857/2786-5398.2025.3

ОПУБЛІКОВАНО: 25.06.2025

3,2025

ЗМІСТ

ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ

Дубіна М. І.

Формування моделі сталого розвитку підприємництва в умовах післявоєнного відновлення економіки України

10.30857/2786-5398.2025.3.1

Могила І.-Л. А.

Прогресивна модель оподаткування військового збору: новий підхід до формування податкової політики України в умовах повоєнного відновлення

10.30857/2786-5398.2025.3.2

СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ

Гольдич О. О., Шульгіна Л. М.

Еволюція сучасних інструментів маркетингу та роль штучного інтелекту

10.30857/2786-5398.2025.3.3

Костя С. Б.

Сучасні підходи до формування маркетингової інвестиційної політики компанії в умовах цифровізації

10.30857/2786-5398.2025.3.4

Кубанов Р. А., Макатьора Д. А., Михалко А. О., Яковенко М. К.

Методичне забезпечення оцінки якості етапів переходу до європейських норм і стандартів у діяльності архітектурно-будівельної компанії

10.30857/2786-5398.2025.3.5

Негода С. Ф.

Формування кластерної моделі бізнесу на маркетингових засадах

10.30857/2786-5398.2025.3.6

Скороходов І. М., Євсейцева О. С., Шіковець К. О.

Теоретичні основи механізму управління клієнтським досвідом

10.30857/2786-5398.2025.3.7

Хмара М. П.

Вплив застосування штучного інтелекту на оптимізацію логістики та управління складами

10.30857/2786-5398.2025.3.8