2(133)2019
ЗМІСТ
МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТИ
Грищенко І. М., Щербак В. Г.
Розвиток інтелектуального підприємництва закладу вищої освіти
8–29
Майборода Т. М.
Особливості регулювання освітньої сфери в системі національного господарства
30–40
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ
Козловський В.
Прогрес показників «розумного зростання» в ЄС з погляду згуртованості
41–49
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ
Гончаренко І. М., Сінілкіна А. В.
Технологічна стратегія як детермінанта успіху підприємства на ринку
50–59
Поклонська Л. С.
Ділова репутація та імідж організації та бренду
60–69
Птащенко О. В.
Розвиток маркетингу банківської сфери на засадах клієнтоорієнтованого підходу
70–78
Радіонова Н. Й.
79–88
Шевчук Ю. А.
89–99
ІННОВАЦІЙНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ПОЛІТИКА
Злотенко О. Б.
100–107
Плисенко Г. П., Назаркевич В. О.
Інноваційні тенденції сучасної зарубіжної вищої освіти
108–115